Ett jäkla bloggande
00:35 | Author: Emanuel
Ja, det kan man säga :)
Nu har bror nr 2 skaffat blogg också.
Länk kommer i menyn till höger :)

Skrev en, som jag tycker, vettig kommentar till dom, så jag klistrar in den här ;)

"Jaså, du/ni har skaffat en blogg nu :) Du skriver att man måste hitta på en berättelse att skriva, men det måste man inte alls. En blogg är just till för att kunna skriva av sig utan att känna tvång. Jag uppdaterar bara min blogg när jag känner för det. Ibland blir det långt mellan inläggen, ibland kan det bli flera om dan. Det viktigaste med en blogg tror jag är att skriva vad man själv vill och inte det nån annan förväntar sig, och att inte känna nåt tvång att uppdatera den, utan att göra det i sin egen takt."

So long
|
This entry was posted on 00:35 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: