Skola
14:29 | Author: Emanuel
Jaa..nu var det dags.
Har bara kvar att packa ihop datorn och åka.
Finns ju alltid funderingar...men...ja..jag vet inte vad jag ska skriva riktigt egentligen.
Ifrån att ha varit jättepositiv till det hela till att bli hel-negativ så börjar jag känna optimismen igen.
Allt blir nog bra när jag väl kommer dit och installerar mig ordentligt.

Så..nä..jag ska nog packa ner datorn istället för att skriva ointressanta saker på min ointressanta blogg på mitt...ehum..*host*..skitiga tangentbord.

Smell you later.
|
This entry was posted on 14:29 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kommentarer:

On 22:01 , Henrik P sa...

Ja, nu måste du blogga mycket och hålla oss uppdaterade om hur allt går! :)