Åh nej, en till!
23:34 | Author: Emanuel
13 HAR DU:
Ett förhållande: Ja
En bästa vän: Ja
Haft ett seriöst förhållande: Ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Nja..lite kanske :P
Haft ett one night stand: Typ
Skrikit åt en lärare: Inte vad jag minns
Kysst någon och sedan ångrat dig: Inte vad jag minns
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Hum...minns inte. Kanske.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nope
Några husdjur: Ja...tre katter...tyvärr.
Hamnat på polisstation: Nope

12 DAGENS:
Klädsel: Det vanliga, jeans & t-shirt, typ. Eller fel, idag har jag mina svarta byxor
Hår: Störande långt ner i pannan -.-
Låt: Ring ring ring ring ring ring banana phone!
Vill: jobba!
Sjuka: Annso snörvlar och hostar och har sig
Drog: koffein och socker (cola)
Köp: Inget direkt, förutom det vanliga på ica
Godis: Inget
Attityd: bra fråga
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Att jag såg för taskig ut, trött-svullna ögon och så.

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Hum...den första jag hade...kan ha varit en Stefan i lågstadiet tror jag ^^
Kärlek: hum...bra fråga..
Husdjur: första som jag skaffat själv (med annso då) är ju airi och temis
Semester: första riktiga som man kan kalla semester på det sättet är nog Halland...kommer inte på nån tidigare än så iaf :P
Jobb: Beror väl på hur man ser på det...om man inte ska kalla det praktik så är det väl sommarjobbet på dagis i Kisa 2002(?)
Köpta skiva: Minns inte...
Riktiga kärlek: Anne tror jag
Piercing: har ingen
konsert: ska jag komma ihåg det?
Fylla: tror jag var 16...på en fest i skäggetorp

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Mamma
Personen som du kramade: Annso
Peronen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Annso
Alkoholdrycken: Öl tror jag
Bilfärd: Pappa igårkväll
Filmen du såg: Open Season 2 :)
Gången du grät: hum...minns inte.
Måltiden: Korv med bröd

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Skulle inte göra det för sakens skull
Våga hoppa bungyjump: Se ovan
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Jo då
Kalla dig själv lycklig: Efter omständigheterna ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Jajjemen
Kunna gråta över en kille: Haha, nä
Kunna gråta över en tjej: Skulle kunna skulle jag väl...har aldrig gjort det dock
Ljuga för någon: jao, då
Kunna springa 50mil: Nej, jag är inte dum i huvet :P

8 VAD:
Gör du just nu: inte mycket
Ska du göra imorgon: Ska en sväng till sensus..annars vet jag inte
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Vet inte
Har du med dig in på bion: dricka...och kanske godis
Är det för färg på dina byxor: Svarta
Är det för väder hos dig just nu: Snöigt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: bra fråga. Tror jag kollar på ansiktet först faktiskt :P
Skulle du göra om du vann på lotto: Köpa massa roliga prylar :P


7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1: Svarta byxor
2: Svart t-shirt med en drake på
3: Boxer
4: svarta strumpor
6: halsband
7: glasögon

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet ?: Nej, det tycker jag inte
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 24
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Minns inte
Använder du huvtröjor: Oftast inte
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: En tatuering skulle inte sitta fel, men det lär nog inte hända
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta tror jag, oftast.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: Soluppgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: Bra fråga. Minns att 18 var ganska bra. Men 23 är ganska bra det med.
Sova på sida, mage eller rygg: Sover nog mycket på sidan tror jag
Kramar eller kyssar: Var jag tvungen att välja skulle jag nog välja att bara ha kramar faktiskt
|
This entry was posted on 23:34 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: