Meningslös lista
22:52 | Author: Emanuel
BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Bara när ingen ser ;P
Titta på dig själv i spegeln: Händer väl, mest för att jag inte ska se helt för jävlig ut
Gnälla: Brukar försöka låta bli :P
Skrika: Extremt sällan faktiskt
Sova: Försöker så gott jag kan
Ha ångest: Händer väl
Skada dig själv med flit: Nej, ser ingen anledning till det :P
Ta mediciner du inte borde ta: Varför skulle jag? o_O
Vilja dö: Najje!
Drömma mardrömmar: Väldigt sällan
Drömma sexdrömmar: Alldeles för ofta ;P
Ta droger: Beror väl vad man menar, men vad folk menar; nej :P
Försöka vara annorlunda: Försöker inte vara något
Klä dig i svart: Ja, det händer väl.. :)
Gå till kyrkan: Nej tvi vale
Gå i skolan: Nej, det var ett bra tag sen :P
Röka: Najje
Ha sex: Alldeles för sällan ;P
Ljuga: Inte direkt.. :)
Hata folk: Alldeles för ofta...vilket dock inte är ofta :)
Lita på folk: Kanske lite för mycket ibland

VEM:

Saknar du: Ingen som jag kan komma på sådär just nu
Vill du döda: Ingen...som jag seriöst vill döda ja :)
Rörde dig sist: Rörde mig som i att gråta? Isf minns jag inte, länge sen :P I att röra fysiskt så var det Annso såklart :P
Vill du slå: Ingen just för tillfället...akta dig! :P
Kysste dig sist: Annso såklart
Vill du kittla: Alla :D
Kramade du sist: Annso
Vill du prata med: Hum...Annso kan jag ju prata med när som helst...så..vet inte.
Skrek du på sist: Vet inte
Vill du vara som: Mig själv?
Sårade dig sist: Vet ej
Vill du bli galet full med: Jonas är väl alltid kul ;D
Gjorde dig riktigt glad senast: Vet inte
Fick du sms från senast: Mamma tror jag
Ringde dig senast: Pappa
Är vackrast på jorden: Annso såklart

HAR DU:

För många vänner: För få
Förföljelsemani: Lite mild...ibland ^^
Tvångstankar: Inte direkt
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: Nope
Någon skada: Nope
Färgat håret: Japp.
Brutit några ben: Nej, om man inte räknar ett litet fult ben i tummen :P
Några piercings: Nope
Egen dator: Så klart
Bra självförtroende: Varken eller tror jag
Kysst någon: Hehe...dum fråga kanske ;)
Haft sex: Nej, jag är oskuld förstår du väl... :P Not
Köpt kondomer: Japp, länge sen nu, dock
Tagit nakenbilder: Hum...minns inte
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp
Bjudit ut någon: Hum...beror väl på hur man ser på det :P
Varit kär: Jaja. Flera ggr.
Dumpat någon: Japp :|
Stulit någonting: Jaopp. Nu var det nog länge sen dock.
Lämnat landet: Jao...11 ggr om jag räknat rätt.
Tuttat eld på nått: Inte direkt, tror jag
Gjort något olagligt: Japp. Allt från att gå mot rödgubbe och ladda ner piratkopierat material till...hum...vad kan det värsta vara jag gjort? Lätt vandalisering, snattat lite...Det som skulle ge värst straff är väl dock fildelningen.



HUR:

Går du: Vet inte
Svarar du i telefonen: Bara med mitt namn..eller ibland 'Jaa' om det är nån jag känner väl :P
Fördriver du tiden: Datorn, oftast.
Mycket pengar har du: Alldeles för lite
Tjänar du pengar: Beror på hur man ser på saken...men inte direkt :|
Ofta diskar du: Alldeles för sällan :|
Ofta städar du: Se ovan
Många stör du dig på: Ingen specifik person direkt tror jag
Ofta träffar du din familj: Lite då och då

TROR DU:

Att du kommer bli något: Vet inte
På gud: Nej, fy fan
På rymdvarelser: På nåt sätt, ja.
Att folk tycker om dig: Jo, vissa gör nog det, ja :)
På ett liv efter detta: Jo..reinkarnation, typ.
Att fiskar kan tänka: Jadå, på ett eller annat sätt.
Att du kommer leva länge: Kanske :)
|
This entry was posted on 22:52 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: