2005 Awards
01:03 | Author: Emanuel
Fick för mig att jag skulle utse lite...nomineringar..till vissa saker som hände förra året, 2005..

Så här:

Årets jobbigaste:
Två saker.

Peters begravning

Dock var det mycket känslor som fick utlopp = nyttigt för mig, just då.

När jag gjorde slut med Anne

Behöver jag motivera?

Årets finaste:

Peters begravning

Ja, säger det även där. Den blev lyckad. (hm..kändes konstigt att säga så..hah..)

Mimmi

Hehe...så klart..;)

Årets bästa:

Mimmi

Puss :)

Anne

Ja, faktiskt. Vet inte vad jag skulle gjort utan henne iaf första halvan av det här året.

Thailand

Den resan blev väldigt lyckad. Kunde inte bli bättre. När ska vi åka tillbaka? :P

Årets chattare (från Amore):

Fjuffela

Fjuff is the shit!
Hehe ^^

den här skiten är bananer. aka Deli

Vet inte vad jag ska säga riktigt o_O Men du förtjänar den här platsen iaf :D

Årets händelse:

Mammas 50-årsfest

Mycket lyckad tillställning. Det var kul.

Mimmi

Ja, den veckan hände det bra saker..dagen innan ovanstående fest är vårt officiella datum ^^

Årets irritation:

Henke

I Thailand, på minnesceremonin.
Han påstod att jag inte "hade rätt sinnesstämning".
Undrar varför jag reagerade så starkt på det.

Anne

Var ganska konstant irriterad där ett tag. Det tär på en att bo ihop efter man gjort slut, så det var kanske inte så konstigt. Dock blev det bättre efter ett tag.

Årets sötaste:

Mimmi

Såklart.

Pat

Tjej som jobbade på en bar vi var vid flertalet kvällar på i Thailand
(bli inte svartsjuk nu, Mimmi ;) )

Årets låt

Apoptygma Berzerk - In This Together

Lars Winnerbäck - Stort Liv


Skitsvårt att avgöra, så det får bli dött lopp mellan dom två :P

Årets nya musik

Hjärtats Orkester

Det handlar alltså inte om nån "årets nykomling" utan den musik jag hittat under året som är den bästa ;)
Ladda ner gratis på deras hemsida, http://www.hjartatsorkester.se
Nytt material ska komma runt april.

Lordi

Låten The Deadite Girls Gone Wild är superb.
Metal! \m/

Årets dataspel

Quake 4

Efterlängtad uppföljare till Quake 2 (ja, trean var ju inte nån uppföljare, direkt)

Age of Empires 3: Age of Discovery

Också efterlängtad uppföljare.

Årets famljehändelse

Brorsans bröllop

(Stavas det så? o_O )
|
This entry was posted on 01:03 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 kommentarer:

On 17:13 , Henrik P sa...

Hehe... ser det som en ära att hamna på platsen som årets irritation. ;)
Men nog måste du medge att en minnesceremoni där många är ledsna kanske inte är rätt ställe att skämta och flamsa på?

Håller med angående begravningen - båda kategorierna.