Mer drömmar + Teneriffa (Prolog)
02:17 | Author: Emanuel
Igår (söndag) vaknade jag av att Mimmis väckarklocka ringde.

Jag drömde att det var ett brandlarm och var på väg att hoppa upp och springa iväg.

Haha.

Sen så har jag drömt att jag var på en flygplats.
Har säkert med att göra att jag åker till Teneriffa imorgon :P

Det var iaf små flygplan som typ..ramlade ner på ett tak..och snurrade runt..öh..på nåt sätt..ja..
Dom kraschade inte alltså, utan dom behövde bara vända sig rätt och fortsätta flyga.

Drömt det tidigare nån gång för ett bra tag sen.
Kanske var innan vi flög till Cypern..:P

Ja, två veckor på Teneriffa.
Jag har faktiskt inte så mycket att säga om det.
Får återkomma senare, helt enkelt.
|
This entry was posted on 02:17 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 kommentarer: